• Najčešća pitanja

    Author: Vodovod d.o.o

    Što VODOVOD d.o.o. Omiš poduzima ukoliko se obveze po računima za vodne usluge ne podmiruju u roku dospijeća?

    Odgovor:

    Nakon isteka roka dospijeća računa u kojem roku je korisnik vodnih usluga dužan podmiriti račun, VODOVOD d.o.o. Omiš obračunava zakonsku zateznu kamatu na zakašnjele uplate, a ukoliko se račun u narednom periodu ne podmiri šalje opomenu pred ovrhu / utuženje. Ako se račun i nakon opomene ne podmiri, zaduženi ured javnog bilježnika šalje ovrhu.
    Naša je preporuka da račune platite u roku dospijeća kako bi izbjegli višestruko veće iznose podmirenja troškova kasnijih postupaka, od prvobitnog iznosa računa kojeg niste na vrijeme platili. U slučaju da se radi o potrošaču koji nije podmirio više računa VODOVOD d.o.o. Omiš zadržava pravo obustaviti isporuku vodnih usluga.

     

    Zašto i kako se obračunavaju kamate ?

    Odgovor:

    Obračunavanje kamata na zakašnjela plaćanja je zakonska obveza, a način obračuna i visina kamata je također propisano zakonom.

     

    Kako suvlasnici stambene zgrade mogu dogovoriti način plaćanja utroška vode po internim (sekundarnim) mjerilima?

    Odgovor:

    Suvlasnici stambene zgrade mogu dogovoriti način plaćanja utroška vode po internim (sekundarnim) mjerilima po uvjetima utvrđenim odredbama članka 35. Općih i tehničkih uvjeta isporuke vodnih usluga VODOVODA d.o.o. Omiš.

    http://www.vodovod.hr/category/zakoni-pravilnici-odluke/pravilnici/

     

    Upite može pismeno podnijeti na adresu VODOVOD d.o.o. Omiš, Četvrt Vrilo 6, kao i putem našeg službenog maila i telefona.